„Jestem pewien” to tytuł najnowszej kampanii Ergo Hestii dedykowanej internautom.
Internetowa kampania prezentuje sztandarowy produkt Ergo Hestii – pakiet ubezpieczeń Hestia7 oraz kompleksowe ubezpieczenia na życie. Jej celem jest zwrócenie uwagi na szeroką ofertę produktową i możliwość wszechstronnego ubezpieczenia w Ergo Hestii. Istotne jest również zaprezentowanie nowego logo Ergo Hestii i zmienionej kolorystyki.
Kampania dedykowana jest internautom dlatego przyjmie różne formy:
* odsłon banerowych, obecnych na głównych stronach portali m.in.: Onet.pl, Wp.pl, Gazeta.pl, TVN24.pl, Money.pl, Bankier.pl, Zumi.pl.
* pełnowymiarowych spotów reklamowych, które będzie można zobaczyć przed każdym filmem „wirtualnej telewizji” - Vod.onet.pl oraz Iplex.pl
* dedykowanej kampanii strony internetowej www.jestempewien.pl ze spotami i informacjami na temat produktów.
Kampania swoją oszczędną stylistyką nawiązują do poprzednich działań reklamowych Ergo Hestii. Kreacją i zakupem mediów zajęła się agencja Tipping Point. Kampania potrwa do 13 grudnia.
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/ergo-hestia-pewnie-w-internecie